Lawak Harmoni Malam Jumaat

Watch Lawak Harmoni Malam Jumaat full movie online - Lawak Harmoni Malam Jumaat online - Download Lawak Harmoni Malam Jumaat - Download Lawak Harmoni Malam Jumaat free - Watch Lawak Harmoni Malam Jumaat online for free - Watch Lawak Harmoni Malam Jumaat online - Lawak Harmoni Malam Jumaat live streaming.

"tukanglawan" tak tahu bila lagi ada rancangan Maharaja lawak, sebab lama tak tengok TV, lagi pun nak langgan Astro mahal bebeno, tak tahu la pulak "tukanglawan" ada rancangan maharaja lawak atau tak malam nei.

Tapi, tukanglawan ada jumpa satu kenyataan media dari seorang  tukanglawak baru nak naik. nama dia Syed Hassan Syed Ali, korang kenal tak? kalau tak kenal.. Ibrahim Ali kenal tak?, ala si katak yang sekarang sedang meroyan tu la.


Si Syed Hassan Syed Ali ni kira orang kanan si brhim ali tu, dia nei setiausaha agung perkasa.. korang tau ke perkasa tu apa?, malas "tukanglawan" nak terangkan, nak tau google aje.


Ade ke patut su setiausaha perkasa nei kata Anwar tak layak nak debat dengan Najib, tak ke bangang namanya tu, katanya lagi Ibrahim Ali yang layak nak debat dengan Anwar ni. korang rasa lucu tak?. kah..kah..kah..

Nak tahu ape lagi mamat tu cakap, ala, jom la baca di blog "tukanglawan" kita baca apa yang dikatakan Syed Hassan Syed Ali tu dan hujahx2 yang tukanglawan berikan untuk sangkal kenyataan merapu setiausaha Agung Perkasa tu.

Dari jadi tukanglawak yang tak bijak lebih baik jadi macam Zizan raja lawak. (baca sini kisah zizan)